NY BLOGG

18:32:25 2013-03-22
Hallå, inte varit så aktiv här det sista vilket ni kanske har märkt.
har skaffat en ny blogg nu ( http://sannaevelina.blo.gg/ ) så ta och kika in där istället!
 

Fredag

17:03:00 2012-10-12
i onsdags var jag hos Linda en stund, sen kom anna-lotta till mig och så sov hon hos mig, igår efter skolan gick jag och åt med anna-lotta och efter det gick jag till min syster och var där en stund och sen gick jag till dansen. Idag efter skolan gick jag och fotade Elin, och träffade linda en stund, har precis fixat iordning mitt rum och nu ska jag fixa lite fruktsallad och starta en film!
två bilder från idag

about to lose it all

23:38:00 2012-10-09
 
Idag var jag med på min nya skola i stort sätt hela dagen, och efter det kom Linda till mig. När hon drog gjorde jag ingenting alls faktiskt. Har bara suttit och grejat med datan eftersom att jag ska lämna tillbaka den imorgon, aj. Men imorgon ska jag i alla fall in till skövde och lämna tillbaka alla grejer och lite lappar till skolan och sen ska jag till min nya skola och vara med där...nu ska jag hoppa ner i sängen och jag lär somna direkt.

I'm the worrying kind

09:37:00 2012-10-09
vaknade för en stund sen för att gå ner till gymnasie skolan här i tidaholm så pratade med
dom en stund, för ska byta ifrån skövde till tidaholm så börjar där redan i morgon. Ligger i
sängen och kollar på film och äter frukost just nu, ska nog in till skövde för att lämna in alla
böcker och min käre dator senare i alla fall. 

Fotoshoot - Julia

23:16:00 2012-10-08
 

 
 Fotade Julia i skolan idag! super fina bilder. Efter skolan gick jag och fikade
med Julia och sen när ja kom hem gick jag till Anna-lotta och pratade med henne
en stund och sen åkte jag och tränade med Linda. Ska hämta lite mat och lägga
mig och kolla på en film och sen sova!

Fredag

01:51:04 2012-10-06
 
Efter skolan blevv det hem en snabbis för att hämta pengar oh grejer och sen tillbaka till
skövde direkt, var och kollade på bio med Julia, kom hem vid halv elva så var jag med bamel 
en stund och sen följde linda med mig hem och så fixade vi tacos och grejer! 

jag saknar den där känslan

21:07:00 2012-10-04
 
 
har varit en rätt rolig dag i skolan idag faktiskt, testade att ta kort med en låda
och lägga bilderna i vatten så att det kommer fram motiv, ni kanske förstår vad
jag menar? kul var det i alla fall. kom hem från skolan vid halv fem eller något
och vid halv åtta drog jag ut och gick, fick med mig bamel på en sväng till och
med. nu ska jag slänga i mig lite mat och sen gå ut och prata med linda lite.

'

22:21:00 2012-10-03
 
 
 
 

Torsdagendentjugondeseptemer

15:56:00 2012-09-20
så, nu ska jag komma igång med bloggandet igen! kanske inte bloggar så ofta men ibland i alla fall.
har varit hemma från skolan i tre dagar nu, har haft ont i huvudet, feber och varit förkyld, ikväll ska
jag i alla fall på dansen och efter det blir det hockey och lite läxor att fixa med. men imorgon ska jag
i alla fall till skolan och efter det blir det lite shopping med mammi!  
 

Utkast: Sep. 19, 2012

22:06:30 2012-09-19
har varit borta härifrån i nästan en månad, har inte haft någon lust
men imorgon ska ni se att jag är tillbaka.

Lär mig photoshop

13:55:00 2012-08-30
 
Har en lektion kvar sen slutar jag, vi har precis börjat lära oss photoshop också så nu har jag ju något att göra i alla fall ;) Dansen börjar ikväll också, var ju flera månader sen nu! 

I never let you go

23:06:26 2012-08-29
Efter skolan gick jag och åt glass med rasmus, jonathan och sandra. sen följde sandra med mig hem en stund, sen har jag inte gjort någonting på hela kvällen. bara legat i sängen och kollat på film ungefär. Imorgon är det redan torsdag, en dag närmare helg. Men det är en rätt go dag i skolan i morgon, har grafisk kommunikation, estetisk kommunikation, matte, medieproduktion, medier samhälle och kommunikation. så det är väl nästan bara roliga ämnen förutom matte.

en kort video från idag

00:15:52 2012-08-29
 
 
 
 
Ni får en kort video som jag filmade idag när kapten röd var i Tidaholm.
första gången jag ens testade att filma med kameran (har en ny),
så kan inte påstå att det blev så bra. Men öva ger färdighet.. ;)

Stjärnorna finns här

22:45:00 2012-08-28

Igår klippte jag mig vilket jag inte har gjort på över ett år ungefär tror jag, klippte av fruktansvärt mycket av det men allt slitet är borta nu i alla fall så då är det bara att börja spara igen, (och klippa mig oftare). Efter det så var jag med Victor. Idag var det lång dag i skolan så kom inte hem förens vid fem, sen vid sju åkte jag och miranda och kollade på kapten röd, självaste Björn nilson som var i våran lilla stad Tidaholm idag. Grabben är grym, men det var rätt tråkigt (tidaholm). Blir till att åka och lyssna på honom någon annan stans igen så snart som möjligt!
 
 
 
 

hon vill vara du

22:09:47 2012-08-26
¨
igår kom först miranda till mig så gjorde vi mat och grejer, sen gick vi ut och mötte alexander och jacob och så gick vi hem till anna. hittade på lite grejer där, sen gick jag och miranda ut och pratade med lite folk och sen kom vi hem vid tre.
vaknade vid elva, gjorde ananaspaj och sen åkte hon hem och jag åkte och solade, och efter det drog jag och tränade, sen träffade jag linda och ebba lite snabbt, och nu kollar jag på film med sandri och hon sover även här inatt!

svartvitt

17:25:10 2012-08-24


superman

17:22:39 2012-08-24
sov hos min kompis i skara i förrgår och igår var min klass och musikprogrammet i skärhamn och kollade på något museum, var hemma vid fyra, fick sitta i en timme och vänta på bussen så var hemma vid sex, somnade direkt när jag kom hem och sen var jag med victor. och nu kom jag precis hem från skolan, ska fixa mig lite sen ska jag till sandra. nu är det äntligen heeelg! åh vad jag ska sova länge i morgon...

tuggummi

16:13:37 2012-08-22
började redan vid åtta idag så fick ta bussen vid sju. hade fyra lektioner sen fick vi sluta lite tidigare, vid ett, då gick jag och köpte en massa underkläder (inte bra för mig att gå i skolan i skövde, pengarna försvinner direkt!) sen tog jag bussen hem direkt, gjorde lite mat direkt när jag kom hem och nu ligger jag och kollar på film och känner på mig att jag snart kommer somna.
Det gick bra
ett tag i alla fall

dag 2 på gymnasiet och lite till

21:09:23 2012-08-21
började skolan vid tolv idag, började med en lektion som jag inte kommer ihåg vad den heter (haha!) men vi satt bara och designade våra mappar, ungefär som en bild lektion alltså. sen hade vi svenska, lekte lekar så att vi fick prat med varandra i klassen eftersom att ingen känner varandra än. oh sen blev det mer tråkiga grejer och sen slutade vi vid halv tre. stannade kvar och pratade lite med sandra och sen gick jag och mötte miranda så åt vi och shoppade lite! blev en ny tröja, nya skor, smink och så. köpte inget av det jag behövde (som vanligt). kom hem vid åtta någon gång.
Har precis myst ner mig i soffan med kvällsmat och kollar på the hills.
Börjar tidigt i morgon så ska strax hoppa ner i sängen!

Sommarlovet är över

16:32:42 2012-08-20
nu har jag varit JÄTTE seg med bloggandet, men har inte haft någon blogg lust, men idag tog sommarlovet slut och skolan började igen. Jag börade på gymnasiet idag också, ska gå estet media på västerhöjds gymnasiet i skövde, så jag går alltså i ES1e. Men första dagen gick helt okej bra. lite läskigt när man inte känner en enda i hela klassen men ändå skönt att allt är nytt. Börjar inte förens tolv i morgon så har i alla fall lite sovmorgon! ska ta tag i bloggandet nu i alla fall.

vi kan säga vad vi vill

14:57:35 2012-08-12
Nu har det vart segt med bloggandet igen. Har vart med massa kompisar varje dag förutom igår, då låg jag hemma i soffan och var sjuk medans alla andra firade kräftansdag. Men jag firade faktiskt kräftansdag i fredags så jag får väl vara nöjd ändå! Träffade en himla massa fölk och kom hem vid tre någon gång. Det var en kanon kväll! Ska städa lite och grejer, sen blir det väl att bara ligga och kolla på film eller något eftersom att jag inte mår bra. (om jag inte får något annat att göra det vill säga, jag är inte den som ligger hemma bara för att jag är sjuk)

Believe

17:48:54 2012-08-07

Hemma i tidaholm

17:38:19 2012-08-07
Kom hem ifrån Grekland i torsdags, Har haft det kanon bra! Bara badat, solat och gaft ungefär 37 grader varje dag.  Under dom här dagarna som jag har varit hemma så har jag bara varit med massa kompisar. Slänger in lite bilder  från grekland. Kommer fler om ett tag men har inte hunnit kolla igenom alla bilder än så ni får vänta med det.

Jag har varit i Grekland

12:00:00 2012-08-02

En dag kvar

12:00:00 2012-08-01
Nu är detta sista dagen jag är kvar här så imorgon kommer jag hem.
Ska bli skönt att träffa alla där hemma, men framför allt min mobil
som jag lovade mig själv att jag skulle lämna hemma. Det var
jobbigt att vara utan den dom första timmarna, och att inte få tag på någon
eller något. Men i morgon kommer jag hem i alla fall!

Visste du att...

12:00:00 2012-07-31

• En snigel kan sova i 3 månader?

• En krokodil inte kan räcka ut tungan?

• Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dgaar har du producerat tillräckligt med energi för att värma upp en kopp kaffe?

• Ugglan är det ända djuret som kan de färgen blå.


Fotografering - Anna Dalborg #2

12:00:00 2012-07-30

fotografering - saga #2

12:00:00 2012-07-28


on the road

09:00:00 2012-07-26
Just nu sitter jag i bilen, vilket jag ska göra i några timmar till.
Satt uppe till klockan tre inatt och gick upp vid halv åtta så är
ganska mega trött just nu. Men jag satt och fixade med
tidsinställda inlägg och sånt så nu blir bloggen lite uppdaterad
iallafall! ifall jag inte har internet nu på ett tag.

DESIGNEN ÄR UPPE

01:20:14 2012-07-26
Så ja! nu är designen äntligen uppe.
När jag kommer hem ska jag fixa till bilderna i headern
för det är bara test bilder. Och lite text i meny raden och så.


Namn:Sanna
Bor:Tidaholm
Om bloggen: Vad bloggen handlar om