NY BLOGG

18:32:25 2013-03-22
HallÄ, inte varit sÄ aktiv hÀr det sista vilket ni kanske har mÀrkt.
har skaffat en ny blogg nu ( http://sannaevelina.blo.gg/ ) sÄ ta och kika in dÀr istÀllet!
 

Fredag

17:03:00 2012-10-12
i onsdags var jag hos Linda en stund, sen kom anna-lotta till mig och sÄ sov hon hos mig, igÄr efter skolan gick jag och Ät med anna-lotta och efter det gick jag till min syster och var dÀr en stund och sen gick jag till dansen. Idag efter skolan gick jag och fotade Elin, och trÀffade linda en stund, har precis fixat iordning mitt rum och nu ska jag fixa lite fruktsallad och starta en film!
tvÄ bilder frÄn idag

about to lose it all

23:38:00 2012-10-09
 
Idag var jag med pÄ min nya skola i stort sÀtt hela dagen, och efter det kom Linda till mig. NÀr hon drog gjorde jag ingenting alls faktiskt. Har bara suttit och grejat med datan eftersom att jag ska lÀmna tillbaka den imorgon, aj. Men imorgon ska jag i alla fall in till skövde och lÀmna tillbaka alla grejer och lite lappar till skolan och sen ska jag till min nya skola och vara med dÀr...nu ska jag hoppa ner i sÀngen och jag lÀr somna direkt.

I'm the worrying kind

09:37:00 2012-10-09
vaknade för en stund sen för att gÄ ner till gymnasie skolan hÀr i tidaholm sÄ pratade med
dom en stund, för ska byta ifrÄn skövde till tidaholm sÄ börjar dÀr redan i morgon. Ligger i
sÀngen och kollar pÄ film och Àter frukost just nu, ska nog in till skövde för att lÀmna in alla
böcker och min kÀre dator senare i alla fall. 

Fotoshoot - Julia

23:16:00 2012-10-08
 

 
 Fotade Julia i skolan idag! super fina bilder. Efter skolan gick jag och fikade
med Julia och sen nÀr ja kom hem gick jag till Anna-lotta och pratade med henne
en stund och sen Äkte jag och trÀnade med Linda. Ska hÀmta lite mat och lÀgga
mig och kolla pÄ en film och sen sova!

Fredag

01:51:04 2012-10-06
 
Efter skolan blevv det hem en snabbis för att hÀmta pengar oh grejer och sen tillbaka till
skövde direkt, var och kollade pÄ bio med Julia, kom hem vid halv elva sÄ var jag med bamel 
en stund och sen följde linda med mig hem och sÄ fixade vi tacos och grejer! 

jag saknar den dÀr kÀnslan

21:07:00 2012-10-04
 
 
har varit en rÀtt rolig dag i skolan idag faktiskt, testade att ta kort med en lÄda
och lÀgga bilderna i vatten sÄ att det kommer fram motiv, ni kanske förstÄr vad
jag menar? kul var det i alla fall. kom hem frÄn skolan vid halv fem eller nÄgot
och vid halv Ätta drog jag ut och gick, fick med mig bamel pÄ en svÀng till och
med. nu ska jag slÀnga i mig lite mat och sen gÄ ut och prata med linda lite.

'

22:21:00 2012-10-03
 
 
 
 

Torsdagendentjugondeseptemer

15:56:00 2012-09-20
sÄ, nu ska jag komma igÄng med bloggandet igen! kanske inte bloggar sÄ ofta men ibland i alla fall.
har varit hemma frÄn skolan i tre dagar nu, har haft ont i huvudet, feber och varit förkyld, ikvÀll ska
jag i alla fall pÄ dansen och efter det blir det hockey och lite lÀxor att fixa med. men imorgon ska jag
i alla fall till skolan och efter det blir det lite shopping med mammi!  
 

Utkast: Sep. 19, 2012

22:06:30 2012-09-19
har varit borta hÀrifrÄn i nÀstan en mÄnad, har inte haft nÄgon lust
men imorgon ska ni se att jag Àr tillbaka.

LĂ€r mig photoshop

13:55:00 2012-08-30
 
Har en lektion kvar sen slutar jag, vi har precis börjat lÀra oss photoshop ocksÄ sÄ nu har jag ju nÄgot att göra i alla fall ;) Dansen börjar ikvÀll ocksÄ, var ju flera mÄnader sen nu! 

I never let you go

23:06:26 2012-08-29
Efter skolan gick jag och Ät glass med rasmus, jonathan och sandra. sen följde sandra med mig hem en stund, sen har jag inte gjort nÄgonting pÄ hela kvÀllen. bara legat i sÀngen och kollat pÄ film ungefÀr. Imorgon Àr det redan torsdag, en dag nÀrmare helg. Men det Àr en rÀtt go dag i skolan i morgon, har grafisk kommunikation, estetisk kommunikation, matte, medieproduktion, medier samhÀlle och kommunikation. sÄ det Àr vÀl nÀstan bara roliga Àmnen förutom matte.

en kort video frÄn idag

00:15:52 2012-08-29
 
 
 
 
Ni fÄr en kort video som jag filmade idag nÀr kapten röd var i Tidaholm.
första gÄngen jag ens testade att filma med kameran (har en ny),
sÄ kan inte pÄstÄ att det blev sÄ bra. Men öva ger fÀrdighet.. ;)

StjÀrnorna finns hÀr

22:45:00 2012-08-28

IgÄr klippte jag mig vilket jag inte har gjort pÄ över ett Är ungefÀr tror jag, klippte av fruktansvÀrt mycket av det men allt slitet Àr borta nu i alla fall sÄ dÄ Àr det bara att börja spara igen, (och klippa mig oftare). Efter det sÄ var jag med Victor. Idag var det lÄng dag i skolan sÄ kom inte hem förens vid fem, sen vid sju Äkte jag och miranda och kollade pÄ kapten röd, sjÀlvaste Björn nilson som var i vÄran lilla stad Tidaholm idag. Grabben Àr grym, men det var rÀtt trÄkigt (tidaholm). Blir till att Äka och lyssna pÄ honom nÄgon annan stans igen sÄ snart som möjligt!
 
 
 
 

hon vill vara du

22:09:47 2012-08-26
š
igÄr kom först miranda till mig sÄ gjorde vi mat och grejer, sen gick vi ut och mötte alexander och jacob och sÄ gick vi hem till anna. hittade pÄ lite grejer dÀr, sen gick jag och miranda ut och pratade med lite folk och sen kom vi hem vid tre.
vaknade vid elva, gjorde ananaspaj och sen Äkte hon hem och jag Äkte och solade, och efter det drog jag och trÀnade, sen trÀffade jag linda och ebba lite snabbt, och nu kollar jag pÄ film med sandri och hon sover Àven hÀr inatt!

svartvitt

17:25:10 2012-08-24


superman

17:22:39 2012-08-24
sov hos min kompis i skara i förrgÄr och igÄr var min klass och musikprogrammet i skÀrhamn och kollade pÄ nÄgot museum, var hemma vid fyra, fick sitta i en timme och vÀnta pÄ bussen sÄ var hemma vid sex, somnade direkt nÀr jag kom hem och sen var jag med victor. och nu kom jag precis hem frÄn skolan, ska fixa mig lite sen ska jag till sandra. nu Àr det Àntligen heeelg! Äh vad jag ska sova lÀnge i morgon...

tuggummi

16:13:37 2012-08-22
började redan vid Ätta idag sÄ fick ta bussen vid sju. hade fyra lektioner sen fick vi sluta lite tidigare, vid ett, dÄ gick jag och köpte en massa underklÀder (inte bra för mig att gÄ i skolan i skövde, pengarna försvinner direkt!) sen tog jag bussen hem direkt, gjorde lite mat direkt nÀr jag kom hem och nu ligger jag och kollar pÄ film och kÀnner pÄ mig att jag snart kommer somna.
Det gick bra
ett tag i alla fall

dag 2 pÄ gymnasiet och lite till

21:09:23 2012-08-21
började skolan vid tolv idag, började med en lektion som jag inte kommer ihÄg vad den heter (haha!) men vi satt bara och designade vÄra mappar, ungefÀr som en bild lektion alltsÄ. sen hade vi svenska, lekte lekar sÄ att vi fick prat med varandra i klassen eftersom att ingen kÀnner varandra Àn. oh sen blev det mer trÄkiga grejer och sen slutade vi vid halv tre. stannade kvar och pratade lite med sandra och sen gick jag och mötte miranda sÄ Ät vi och shoppade lite! blev en ny tröja, nya skor, smink och sÄ. köpte inget av det jag behövde (som vanligt). kom hem vid Ätta nÄgon gÄng.
Har precis myst ner mig i soffan med kvÀllsmat och kollar pÄ the hills.
Börjar tidigt i morgon sÄ ska strax hoppa ner i sÀngen!

Sommarlovet Àr över

16:32:42 2012-08-20
nu har jag varit JÄTTE seg med bloggandet, men har inte haft nĂ„gon blogg lust, men idag tog sommarlovet slut och skolan började igen. Jag börade pĂ„ gymnasiet idag ocksĂ„, ska gĂ„ estet media pĂ„ vĂ€sterhöjds gymnasiet i skövde, sĂ„ jag gĂ„r alltsĂ„ i ES1e. Men första dagen gick helt okej bra. lite lĂ€skigt nĂ€r man inte kĂ€nner en enda i hela klassen men Ă€ndĂ„ skönt att allt Ă€r nytt. Börjar inte förens tolv i morgon sĂ„ har i alla fall lite sovmorgon! ska ta tag i bloggandet nu i alla fall.

vi kan sÀga vad vi vill

14:57:35 2012-08-12
Nu har det vart segt med bloggandet igen. Har vart med massa kompisar varje dag förutom igÄr, dÄ lÄg jag hemma i soffan och var sjuk medans alla andra firade krÀftansdag. Men jag firade faktiskt krÀftansdag i fredags sÄ jag fÄr vÀl vara nöjd ÀndÄ! TrÀffade en himla massa fölk och kom hem vid tre nÄgon gÄng. Det var en kanon kvÀll! Ska stÀda lite och grejer, sen blir det vÀl att bara ligga och kolla pÄ film eller nÄgot eftersom att jag inte mÄr bra. (om jag inte fÄr nÄgot annat att göra det vill sÀga, jag Àr inte den som ligger hemma bara för att jag Àr sjuk)

Believe

17:48:54 2012-08-07

Hemma i tidaholm

17:38:19 2012-08-07
Kom hem ifrÄn Grekland i torsdags, Har haft det kanon bra! Bara badat, solat och gaft ungefÀr 37 grader varje dag.  Under dom hÀr dagarna som jag har varit hemma sÄ har jag bara varit med massa kompisar. SlÀnger in lite bilder  frÄn grekland. Kommer fler om ett tag men har inte hunnit kolla igenom alla bilder Àn sÄ ni fÄr vÀnta med det.

Jag har varit i Grekland

12:00:00 2012-08-02

En dag kvar

12:00:00 2012-08-01
Nu Àr detta sista dagen jag Àr kvar hÀr sÄ imorgon kommer jag hem.
Ska bli skönt att trÀffa alla dÀr hemma, men framför allt min mobil
som jag lovade mig sjÀlv att jag skulle lÀmna hemma. Det var
jobbigt att vara utan den dom första timmarna, och att inte fÄ tag pÄ nÄgon
eller nÄgot. Men i morgon kommer jag hem i alla fall!

Visste du att...

12:00:00 2012-07-31

‱ En snigel kan sova i 3 mĂ„nader?

‱ En krokodil inte kan rĂ€cka ut tungan?

‱ Om du skriker i 8 Ă„r, 7 mĂ„nader och 6 dgaar har du producerat tillrĂ€ckligt med energi för att vĂ€rma upp en kopp kaffe?

‱ Ugglan Ă€r det Ă€nda djuret som kan de fĂ€rgen blĂ„.


Fotografering - Anna Dalborg #2

12:00:00 2012-07-30

fotografering - saga #2

12:00:00 2012-07-28


on the road

09:00:00 2012-07-26
Just nu sitter jag i bilen, vilket jag ska göra i nÄgra timmar till.
Satt uppe till klockan tre inatt och gick upp vid halv Ätta sÄ Àr
ganska mega trött just nu. Men jag satt och fixade med
tidsinstÀllda inlÀgg och sÄnt sÄ nu blir bloggen lite uppdaterad
iallafall! ifall jag inte har internet nu pÄ ett tag.

DESIGNEN ÄR UPPE

01:20:14 2012-07-26
SÄ ja! nu Àr designen Àntligen uppe.
NĂ€r jag kommer hem ska jag fixa till bilderna i headern
för det Àr bara test bilder. Och lite text i meny raden och sÄ.


Namn:Sanna
Bor:Tidaholm
Om bloggen: Vad bloggen handlar om